Kadry – płace

  1. Prowadzenie dokumentacji kadrowej
    • zakładanie i bieżące prowadzenie akt osobowych
    • sporządzanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunków pracy z zachowaniem przepisów prawa pracy i przepisów ZUS
    • przygotowywanie umów zleceń, umów o dzieło i innych umów cywilnoprawnych związanych z_zatrudnieniem
  2. Prowadzenie dokumentacji płacowej i rozliczanie wynagrodzeń, w szczególności:
    • naliczanie wynagrodzeń wraz ze wszystkimi świadczeniami dodatkowymi z tytułu umów o_pracę, umów o dzieło, zlecenia i innych
    • sporządzanie list płac pracowników, zleceniobiorców, wykonawców, obejmujące: należne pracownikowi wynagrodzenie zasadnicze, wynagrodzenie za czas choroby i macierzyństwa, wynagrodzenie z tytułu przebywania na różnego rodzaju urlopach, premie, prowizje oraz inne dodatkowe świadczenia na rzecz pracowników
    • obliczanie składek ZUS na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz podatku do Urzędu Skarbowego
    • sporządzanie i przesyłanie do właściwego Urzędu Skarbowego deklaracji podatkowych oraz rocznych informacji o dochodach (Pit-11, Pit-8, Pit-40)
    • sporządzanie i przesyłanie do ZUS deklaracji zgłoszeniowych(rejestracja i wyrejestrowanie do_ubezpieczeń) i rozliczeniowych
    • przygotowywanie pasków wynagrodzeń oraz dokumentów RMUA dla każdego ubezpieczonego